HELUKABEL är säljpartner till HUBER+SUHNER

Efter ett flerårigt och framgångsrikt samarbete bildade HELUKABEL och Huber+Suhner ett ännu närmare partnerskap och HELUKABEL blev utvalda som säljpartner för RADOX®-kablar.

Vorbeifahrender Schnellzug im Sonnenuntergang

HELUKABEL och Huber+Suhner har i flera år arbetat tillsammans på KANBAN-lösningar för järnvägsindustrin. Tack vare vårt framgångsrika samarbete bildade vi ett ännu närmare partnerskap och HELUKABEL blev utvalda som säljpartner för RADOX-kablar.

Som en ledande leverantör av kablar och kabelsystem erbjuder Huber+Suhner applikationsspecifika anslutningslösningar för konstruktion av moderna järnvägsfordon och deras tillhörande infrastruktur. Produkterna är utvecklade specifikt för järnvägsmarknadens behov och bygger på högfrekventa, lågfrekventa och fiberoptiska lösningar.

HELUKABEL finns i över 37 länder världen över, och är en av de ledande leverantörerna av logistiklösningar för kablar och ledningar. Den höga tillgängligheten av ett brett sortiment av produkter i kombination med högautomatiserade logistikprocesser möjliggör snabba leveranser och en hög servicenivå.

Styrkan hos Huber+Suhner och HELUKABEL kombinerat möjliggör många fördelar för kunderna:

• Komplett produktsortiment för järnvägsbilar och järnvägsinfrastruktur
  • Inga minimiproduktionskvantiteter
  • 3 miljoner meter RADOX-kablar tillgängliga för omedelbar leverans från lagret
  • Kapservice för mindre kvantiteter
  • Skräddarsydda logistiklösningar
  • Världsomfattande service och tillgänglighet

Huber+Suhner och HELUKABEL, ett partnerskap för ökad kundnöjdhet.